Härligt ju!

Det var en provomgång på dansen och nästa gång ska man betala om man vill gå. Vilket jag självklart vill, det var ju ur grymt. Vi började typ med att öva på takter så vi gick över hela rummet två och två för att öva. Det var ganska kul ;o sedan så skulle vi köra styrka, ojojoj vad träning i magen det blev! Men det tycker jag bara är helt perfekt eftersom att jag vill få den plattare! Efter styrkan började vi gå igenom dansstegen de var ganska svåra och jag försöker fortfarande få kläm på det! Vi körde till musiken vilket gjorde att det gick väldigt fort. Men jag ser verkligen fram emot nästa söndag, det ska bli jätte roligt.
Imorgon börjar jag klockan fem över tio, det blir skönt ju. Med bild dessutom, haha. Och ville bara skriva att jag knappt lagt in bilder, men det är för att det inte går att ladda upp bilder från min kamra som ni kanske visste. Men jag hoppas att det ska funka sedan. Nu ska jag prata med Nick i tele i kanske en timme :) Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback