Hatar läxor.

Tills på tisdag har jag engelska läxa, jag hatar läxor, finns det något värre? Aa kanske självla lektioenerna i skolan dårå. Hade iaf tänk o göra den idag så man har det gjort, men fattar fan ingenting, suger på att plugga..
Min pappa är bortrest och har varit dte hela helgen, men han kommer hem imorgon. Och min syrra har åkt till sin pojkvän i malmö, hon åkte förra veckan och kommer hem imorgon hon med. Så mamma och jag har varit ensamma. I fredags hade jag planer så hon ver mestadels själv, men hon lyxade på sig en middag med krabba och allt till sig själv så det var ju kul. Och igår lagade hon mat till mig och nick. Jag ska färga hennes hår idag, hon vill ha slingor i sitt mörka hår. Hoppas det blir fint sen då. Te quiero mami<3
image53mamma sommar 06!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback