Helgen som gått.

I fredags gick jag hem till Nick, jag skulle käka där. På dagen gick vi till centrum och jag letade efter kläder fast jag ej har några pengar den här månaden, suck. Jag blir så himla deppig när jag inte kan shoppa asso. Det är så jobbigt, haha! Och så har ju bästisen fyllt år och fått massa pengar att shoppa för ;p men jag behöver iaf ett bra jeans och några tröjor nu till hösten. Vi åt iaf inte förens vid kvart över åtta. Efter det cycklade vi till fjällen och mötte massa folk där. Det var faktiskt ganska dött där. Men jag, Charlie och Gabbi sprang iväg en stund för att ta bilder och latjo lajban oss! ;D Sedan drog jag och Nick hem, klockan var kanske halv elva? Men som sagt det var ju dött! Hörde av andra att kvällen fortsatt så sedan också så det var väl tur att vi gick hem. Vi somnade faktiskt på engång hos honom.
Och igår fyllde Alex år. Han hade ff hos sig där vi skulle samlas ett gäng för att kolla på fotboll. Det var Sverige mot Danmark och slutade 0-0. Men där var det iaf fullt ös hela tiden. Det roligaste hände nästan på toaletten, där jag först var inne med Charlie och fick skrattattacker och vi försökte desperat fixa till oss, sedan var det jag och Gabbi, jag gömde mig i badkaret och skrämde livet på henne. Sedan försökte även vi fixa till oss. Det var faktiskt jätte kul. men eftersom att mina föräldrar inte var hemma och inte visste att jag gått ut kände jag att vi var tvungna att gå när klockan var elva. Men jag ser fram emot nästa helg redan det kommer säkert bli skit kul!

Idag börjar faktiskt dansen. Men både jag och Charlie är osäkra om vi kommit med eftersom att vi inte fått något mail eller papper om det. Så vi får väl se. Den börjar iaf fem och slutar halv sju. Så om vi kom med kan jag ju skriva om det sedan! Nu ska jag snart göra mig iordning medans jag lyssnar på musik. Fick tips på en låt ifrån Charlie, den äger ju faktiskt! Britney spears - gimme more, som faktiskt gick hela kvällen igår ;D

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback