I want my biatch to suck my dick!

Jag är faktiskt ganska nöjd med min bruna färg, och har fått många komplimanger för den, men som sagt jag ska lägga till några blonda slingor också! Tyvärr så tycker bästisen jag passar bättre som blondie, men aja jag blev iaf nöjd! Och min älskade mami skickade ett sms som löd såhär: Que linda con tu nuevo color de pelos! Tihi, te quiero mamma! Och idag på spanska lektionen snackade jag och charlie om en kille i italien som hette alberto, han hade nämligen sagt suck my dick bitch, så vi tänkte att han satt hemma i sitt rum och grät samtidigt som han skrek " I want my biatch to suck my dick! Haha ganska roligt faktiskt! Idag är det bara en slapp dag, är trött, haha! Men när jag kom hem så hade mami köpt en snoopy pyjamas till mig. En t-shirt och en liten byxa, ROSA min älsklingsfärg! Ska snart kolla på Las Vegas! Juste det påminde mig om top model igår! De spelade upp ett avsnitt och glömde avsnittet innan, så man fick se vad som hände i avsnittet som skulle varit innan. Och sedan avbröt de det pågående avsnittet och visade det som skulle varit innan! Allt var kaos, orka klanta til sig fan. Aja ska tagga, ciao<3
image51 syns inte så tydligt på bilden dock ;o

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hahaha cp humor vi har alltså.. fast kul :)
Gulligt sms från din mami =)

2007-09-12 @ 19:58:14

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback