Ingen tid..

Skriver inte så ofta men ibland känns det bara som om jag inte har tid, det finns alltid något att göra. Så hinner praktiskt taget bara skriva när jag sitter vid datorn och är helt rastlös.
Men iallfall.. onsdag,torsdag,fredag och lördag har gått sedan sist jag skrev. Jag kan inte säga att det har hänt jätte mycket men, dte har iaf hänt lite. Vi börjar med onsdag. Då hade vi studieteknikdag i skiolan, det innebar att man skulle bli indela i grupper en ifrån varje klass. Och eftersom att jag och charlie inte kan vara ifrån varandra eller vara ensamma med massa vi inte känner så tänkte vi först skolka, men jag bangade ur. Så vi frågade läreren men vi fick inte vara tillsammans så vi låste in oss på toaletten och tog kort, sedan när vi kom ut var det ingen ifrån var klass kvar och bara en person i andra klasserna, så vi fick gå i samma. Får alltid som jag vill (a) haha! Då skulle man iaf gå in till olika klassrum och lära sig att plugga bättre, booring! Till torsdagen då.. hände det ens ngt kul? Tråkigaste dagen i skolan, längsta lektionerna och tråkigaste ämnen. Inte värt att snacka om helt enkelt. Fredag, hur skön som helst. Vi började med svenska, dte var ej så farligt jag och charlie läste bok istället för det de andra gjorde. Sedan skulle vi haft spanska men allt blev kaos så det blev ingen. och sedan hade vi bild, älskliiingsämnet! Vi skulle börja med att måla ett självporträtt i kubism, det vart väldigt snyggt men är inte klar (a). Efter skolan skulle jag och nick till centrum. Där köpte jag en rosa adidas tröja. Egentligen så har jag letat efter en i an coolare färg men de kostar 599 elr 799. Så jag gick in på intersport hela förrförraveckan och kollade efter min storlek men den fanns aldrig, så i fredags hade malin köpt en och sagt att dte kommit in i stora storlekar, så då gick jag dit. Men det fanns bara stor storlek i den rosa. Först hade jag tänk köpa den rosa men sedan kände jag inte att den var så speciell, men när jag provade den i fredags i rätt storlek så var det lätt den jag ville ha. Hade rabattkupong också så den kostade 239 kr.

På kvällen skulle vi fira vår två-årsdag. Men vi hade inte mycket pengar så vi åkte till donken. Där beställde vi mat och satt och åt, jag ville inte stressa utan ta det lungt, äta mat, sedan efterrätt och snacka. Men så säger nick när jag inte ens ätit upp maten - bussen går om sex minuter ta med dig cheesburgaren. Man ba WHAT?! Jag hade pommes kvar och ej fått efterrätt elr druckigt upp colan elr nånting? Då blev jag verkligen sur, och så missade vi endå bussen! Så då var nick sur, sedan köpte han en paj och sa förlåt och blablabla, men iaf. Men dagen löste sig till slut så den var väl "okej" ;d
Lördagen var ungefär som fredagen fats vi åt hemma, och idag har jag dans så måste göra mig iordning nu, kanske skriver sen, puss, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback