Love,love,love!

I söndags var det dans, vilket jag helt hade glömt bort! Jag hade inget smink och inga linser, men så kom jag på dte och fick genast brådis att fixa mig. Det var en skön omgång. Styrkan var hård, just as I like it, och koreografin var ganska svår, har fortfarande inte riktigt satt den. Men jag och charlie ska öva imorgon efter skolan och försöka fixa det! Igår var det en helt vanlig måndag, tre lektioner vilket är skönt. Hade alltså inget speciellt för mig igår. Därmot idag har det hänt mycket. Till och börja med så har jag och nick varit tillsammans i TVÅ hela år idag klockan 23:18. Så det första som händ evar att han ringde och gratta och sa att han älskade mig. Sedan i skolan gick lektionerna fort (vilket det ej brukar på tisdagar&torsdagar) och avslutades med bild, det bästa! Där håller vi på med photoshop, vilket jag verkligen älskar! Det är jätte roligt, laddade ner det här hemma också! Men efter skolan så gick jag hem till älsklingen. Vi snackade åt nudlar och kollade på tv. Sedan drog vi till centrum och köpte saker för kvällen. Ganska onyttigt men vi firade trots allt. Vi köpte; estrella grain delight, estrella jordnötsringar, två sandwish mackor till mig, två chokladmouse till nick, två brukar med mandarinklyftor till nick, and that's it! Fast vi har inte ätit upp det iaf, och mackorna ska jag äta till frukost imorgon (a) MUMS! Vi drog hem till mig åt middag med pappa som kommit hem ( och mami har åkt bort ) och sedan kollade vi cops,idol och premiären av desparete housewives, som är den bästa serien någonsin! Jag har sett fram emot den så himla mycket, det finns inget bättre! Och syrran har laddat ner allt och ligger långt före, men det här bara måste man kolla på tv ju! Och nu satte jag mig här, kär och lycklig faktiskt.
Godnatt, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Vi får öva på dansen en annan dag ;o
Btw, du har inte "laddat ner" photoshop, du laddade ner picasa..(?) älskar dig :)

Postat av: Isabelle

aa vi får väl d ;o
nej jag laddade ner photoshop!
älskar dig<3

2007-09-20 @ 20:19:02
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback