Skäms isabelle och malin!

Idag började vi dagen med bild, det var skönt och roligt. Sedan hade vi provet, det var lite svårt men det funkade och jag hoppas att det gick bra! Sedan hade vi lunch och det var då allt roligt hände! Jag och malin skulle gå till simhallen och charlie och gabbi skulle bara hämta pengar sedan komma. Men istället bestämde jag och malin oss för att spionera på dem. Vi gick förbi några som går bygg i vår skola som gjorde att vi började skratta varje gång vi gick förbi, men tänker inte gå in på det så noga ifall att någon av de läser det här, haha! Men vi gick iaf mot skåpen och runt hörnet där vi såg charlies väska från toaletten så vi ruggade snabbt tillbaka och sprang skrattandes till en annan toalett. Där hade vi lite öppet så vi kunde se om de gick förbi. Vi hade släkt lampa. Så helt plötsligt öppnades dörren och en tjej som skulle kissa skrek till. Oj vad vi skrattade, stackarn som inte visste att det var ngn där och fan vad vi skämdes! Sedan råkade malin luta sig på lampan så den tändes medans c och g var där ute, vi släckte snabbt och de hann inte se. Sedan följde vi efter dem och förbi killarna igen, pinsamt. Men de kom endå på oss tillslut. Haha!
Sedan hade vi engelska och histora, hade faktiskt kul på båda de lektionerna, sedan slutade vi tjugo i fyra.

Jag lagade maten idag, tortellini. Jag gör den så himla god. Och jag vet att bästis tycker om den så jag sparade lite i en låda till henne som jag ska ta med imorgon! Hon blir nog super glad! Nu ska jag kolla på fortsättningen av idol och läsa lite i en bok som vi skulle läst ut till imorgon ;o Så vi hörs, godnatt! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha, vi kom aldrig på er? Fattade fortfarande inte vad ni höll på med :p Vi var för irriterade för att ens tycka det var roligt när ni sedan berättade :D
Hihihi, tortellini ;$

Postat av: Isabelle(bästis)

haha jo, när vi skulle springa in i sporthallen så kom iaf gabbi på oss :p haha

2007-09-29 @ 18:56:13
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback