Skoltrött.

Idag började vi tio i tio med matte. Charlie och jag kom lite sent så vi stod utanför och väntade tills de släppte in oss. På matten fick vi tillbaka ett test vi gjort, jag fick 9 av 16 och tyckte att det var hyfsatt bra när jag faktiskt fick 5 förra ggn. Men matteläraren sa att jag ska kunna bättre, suck de blir aldrig nöjda. Efter matten hade vi spanska, vi hittade rätt sal och fick en ny lärare. Lektionen gick väl ganska fort och efter det slutade vi. Vi hade nämligen ingen idrott elr historia. Efter skolan gick jag och charlie till centrum där vi skulle titta efter en piercing till henne. Hennes hade nämligen ramlat ut. Hon var jätte rädd att den hade växt igen. Vi köpte en jätte söt och gick till en bänk för att sätta på den, men det gick inte. Vi åt på burgerking och hade väldigt roligt kan man ju säga, give me five ;d Sedan köpte hon en ursöt top som passade henne utmärkt. Och vi trallade omkring lite överallt, sedan gick vi ut. Vi satte oss på en bänk, igen. Och försökte fixa piercingen. Efter ett tag tryckte hon igenom sitt örhänge istället och det funkade,så vi förstod att den måste ha krymp lite innuti igår när hon inte bar ngn piercing. Så vi försökte och försökte och sedan fick vi äntligen i den. Det såg sjukt snyggt ut tycker jag! Vi drog hem till mig och klockan var då, tre? Så pluggade vi och fick hjälp av min pappa. Vi har nämligen so prov imorgon och pappa har varit lärare i det och han är helt kunnig om allting i hela världen, han är bäst på allt jag lovar! Sedan åt vi mat, sedan pluggade vi och fick hjälp igen, och klockan halv tio drog hon hem. Har aldrig pluggat så här mkt i hela mitt liv. Sex och en halv timme liksom. Men nu kan jag lite grann ska plugga lite till nu också men skriver sen. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback