Skrattdamp.

Igår hade vi bara två lektioner i skolan, vi började med svenska 8.20 och sedan två och en kvarts timme håltimme. Sedan hade vi bild och slutade halv två. Efter det gick jag hem till Nick, där var det inte ett dugg kul vi bara tjaffsade, sedan kom hans morbror och vi var med honom. Jag skulle äta där men maten blev ej klar förens tjugo över åtta -.- och efter maten gick jag hem eftersom att jag inte orkade bråka. Hemma mötte jag Charlie och vi fixade oss en snabbis sedan gick vi ut. Vi började med att gå omkring i viksjö, sedan drog vi till fjällen och mötte malin och gabbi där. Då gick vi till Handlarn där vi mötte en massa folk. Och vi fick allihopa skrattdamp, vi kunde inte sluta skratta, man bara kände hur det värkte i både magen och käken, vi kommer fan få värsta 8-pack till studenten så mycket som vi skrattar! Det var iaf jätte roligt tills Malin,Carro och Gabbi skulle dra. Vi sa hejdå sedan drog vi till lund igen. Men sedan gick alla där med, så det var bara jag, Charlie och en kille som heter Alex där. men det var fortfarande roligt. Jag och Charlie pladdrade på om Italien som tusan och Alex hann knappt säga ngt så som vi pratade. Sedan blev klockan fem i tolv och vi skildes åt. På vägen hem snackade jag och Charlie om lite allt och möjligt. det var en lyckad kväll!
Idag ska jag och Charlie till viksjövallen, för det är viksjödagen idag! man kan göra en massa olika aktiviter där. Men jag skriver mer om det sen, för nu ska jag göra mig iordning så jag kan möta henne. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback