Viksjödagen!

Igår mötte jag charlie vid tolv för att gå ner till viksjö centrum. Eftersom att det var "viksjödagen" så hade de massa aktiviteter bl.a tjurridning, hoppborg, ät-ställen, chokladhjul, modevisning, och dans från dansgaraget. Där träffade vi iaf alex, sedan gabbi, carro, hampus och jenny. Vi var där hela dagen och jag tyckte iaf det var rätt roligt. Ida i min förra klass sjöng där också (ahlbom@blogg) och daniel och frida compade henne. De ägde scenen såklart! Vi drog hem till charlie för att äta vid sju. Då åt vi tacos, mums! Sedan bar det ut igen. Vi tog moppen till ica där vi mötte alex med sin chao. Sedan åkte vi tre till fjällen där vi mötte alla andra. Vi var där och väntade in folk i en timme sedan drog vi hem till sara för att kolla på film. Vi kollade på dumb&dumber och hade det varmt. Förutom att vi tvingades gå ut strax därpå för att de ej ville vara inne. Så då var vi ute och frös tills klockan blev tio över tolv och jag äntligen fick med mig charlie hem! Hemma hos henne satt vi vid datorn till halv tre och sedan somnade vi djupt. Klockan halv fem ringer någon och väcker oss, det var någon johan? vi vet inte vem. Så till idag, min farmor och farfar kommer hit för att uppvakta min syster. Så vi ska väl äta lite fint och sådär, så det ska bli mys. Ciao<3image46

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha jävla cp som väckte oss, blev asrädd :O
Glöm inte kladdkakan haha, älskar dig

2007-09-02 @ 15:07:06
Postat av: Isabelle

haha aa samma här ;D
haha tror ej jag kan, men på onsdag :p


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback