Vill du ha bråk elr?

Svaret är NEJ! Jag vill inte ha en massa bråk, men endå så händer det. Idag var det en massa utlänningar vid mitt skåp ( inget illa menat, eftersom jag själv är halvt). De skrek och var ivägen. Så jag bad en tjej att flytta lite så jag kunde komma åt mitt skåp, hade bara en halvtimme på mig att äta och köpa kaffe. Hon flyttade inte så jag puttade skit försiktigt så jag kom åt, då var det en blatte bakom mig som drog mig i luvan. Jag sa vad gör du? och då började allt. Alla började lägga sig i och sa vadå vad gör vi, och jag sa att någon drog mig i luvan och då började de säga att jag var kaxig och att jag ville ha bråk. Hade jag sagt det eller? nej precis, så jag sa att jag inte ville ha något himla bråk och så gick jag. Sedan när jag köpte kaffe var de där. De pekade på mig och sa det är hon, den andre frågade om hon var säker och ja det är hon. Suck! hade jag ens gjort dem något. Börjar tröttna på att folk hela tiden vill bråka. men annars har dagen varit mycket bra. Vi hade vår första idrott och spanska lektion. de gick faktiskt bra och var väl rätt kul. Okej att jag och Charlie satte oss i fel klassrum på spanskan och att på idrotten kom vi försent för att vi ej hittade.
Imorgon fyller iaf min lilla 15-åring Charlie år. Jag köpte en present åt henne idag, jag lämnade den hos henne nyss. den är stoor och.. mjuk? :) Nu ska jag nog sova börjar känna mig lite seg, Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback