yeah

Idag var jag med charlie, vi satt hemma hos henne och snackade tjejsnack, sedan satt vi vid datron och så försökte vi öva till dansen. Vid kvart över fyra drog vi till dansgaraget. Vi satt utanför på moppen ett tag och sedan gick vi in där vi mötte malin ( en tjej jag lärt känna från dansen ). Det var en hård träning, vi körde mer styrka och lite mer övningar. Sedan började dansen. Det var ganska svårt faktiskt, jag satte iaf början men sedan blev det trögt, jag fattade inte så mkt men jag försöker lära mig det här hemma, vilket också var ganska svårt eftersom att jag glömt vissa delar ;o
Jag ska iaf snart sova och imorgon är det ännu en ny skoldag att "se framemot". Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback