Ännu en riktigt varm dag

Så sjukt underbar dag det var idag, som vanligt gjorde det mig glad. Vi började med bild och jag kom ganska långt på min docka, därefter hade vi sammälls-prov. Det gick faktiskt inte så bra. Hon hade valt fler frågor som vanligt. Kunde liksom allt jag pluggat på. Men iallfall så var det lunch efter, ingen god mat så vi drog till simhallen o köpte godis, som tur var jobbade kevin där och la en extra godis i min påse. Sedan satt vi ute o tjillade i solen, sjukt härligt. Så hade vi engelska, booring. Fast jag och gabriella satte ihop ett pussel vi själva gjort, skit roligt.. typ. Så var det bara en lektion kvar, historia. Hade ännu en ny vikarie, it sucks. Jag o gabbsan höll på med mobilerna och sa att vi ville gå hela lektionen, för det var meningslöst att höra saker vi redan hört. Jag noppade även mina ögonbryn, målade mina naglar, sminkade mig och sov så slutade vi äntligen.

Så drog vi till j.centrum där malin tog tåget med sara och vi andra, juste ante också, gick till centrum. Där shoppade gabbi en likadan klänning som mig, gråa leggings och letade efter en lång vår jacka helst militär grön. Hittade dock inga fina. Sedan satte vi oss ute o schtekte o ante gick hem. Så upptäckte vi att vi var hungriga så vi köpte en varsin pringles burk o satte oss ute på en bänk. Så kom Toni o Emil o snackade en stund tills de skulle på matchen AIK-DJURGÅRDEN. Men klcokan blev mycklet och jag skulle laga mat. Så nick och hans pappa hämtade mig och vi blev sjutsade till mig. Lagade tortellini. Sedan kollade vi på tv, jag duschade, vi myste o sedan drog han. Kollade nyss på SYTYCD. Ska nog sova snart, fast fan har engelska glosor tills imorgon, måste nog plugga. Ciao<3

Dagens kläder: Gråa leggings med rosetter på sidan, vita slip-in skor, en vit klänning och grön vårjacka
Dagens humör: Från och till men mest glad
Dagens frukost: Makaroner
Dagens lunch: Fyra godisar
Dagens middag: Tortellini
Dagens bästa: Schteka med gabbsan
Dagens sämsta: Bråk på kvällen
Dagens saknad: Bästa vän, Charlie
Dagens roligaste: Nästan allting ju

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback