Bäääästis

Vad heter hon: Charlie Louise Eklöf  Wandel

Vad har hon för ögonfärg: Beror på i vilket ljus men gröna :)

Klädstil: Varierande men oftast jeans, ngt fint linne+kofta tsm med ballerina/flip-flop skor!

Har hon klippt sig nångång: Haha alla har väl klippt sig

Har hon piercat sig: Japp, fyra hål i öronen och ett i naveln + en tatto

Dricker hon: Alkohol? Ja det klart, spec när folk bjuder

Röker hon: Nej aldrig min bästis, vi är non smoking friendship haha

Vad har hon för mobil: Sony Ericsson

Vad vill hon bli när hon blir stor: Tror det var copy writer :)

Har hon någon/några systrar: Nej bara två små brorsor

Vad är hennes favoritmat: Nästan allt, hon äter mkt skräp mat :D *host* donkeen/bk * host*

Vad tror du hon skulle göra om hon fick en miljon: Shoppa, flytta utomlands!

Vad brukar hon göra efter skolan: Lite olika, shoppa, plugga, vara med gabbsan, sebbe

Vad brukar hon göra på helgerna: Olika där med men mest vara ute med gabbsan o festa

Vad har hon för musiksmak: Blandat, rnb, techno, hardcore, dance, trance, svensk hiphop

Hur blev ni vänner: Vi träffades genom en gemensam kompis i sjuan

Hur gamla var ni då: Tretton

Vad brukar ni skicka sms om: Allt mellan himmel och jord

Är hon beroende av något/någon: Popcorn med mkt smör, tårtor!

Vad kallar du henne och varför: Charlie, Charläjn, Charlz, Bästis, Charlan ect för att jag kan :)?

Vad kallar hon dig och varför: Isabelle, Bongcam, Bongen och Isbon i think ;p

Idrottar hon: Nej haha det tror jag ej

Vad har ni gemensamt: Väldigt mycket, men typ samma humor, dålig syn, intressen

Har hon bilddagboken: Nej bara
blogg

Hårfärg: Brunt egentligen men färgad blondin

Vad har hon för sysselsättning: Äta, umgås, festa, sova, data sa jag äta? (a)

Beskriv henne med tre ord: Roligast, sötast och helt underbar

Vilket år är hon född: 1991

Gillar du henne: Nej ffs jag ÄLSKAR henne :D:D:D:D<333333333333333333333

image784

Kommentarer
Postat av: Charlie

Aww fyfan vad söt ahahaha :D Allting rätt oxå, fyfan vad vi e bra :O ÄLskar dig :D(L)

Postat av: isabelle

haha hade jag :D? var lite osäker på saker o ting :p

2008-04-13 @ 14:44:05
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Charlie

HAHA shiiiit vilka gamla minnen! Bara för du skrev att du hittat nån bild i arkivet så börja jag bläddra igenom ditt arkiv. Fett kul att du bloggat på samma ställe i så många år. Memories! ;D

2012-03-19 @ 14:12:24
URL: http://wandel.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback