Buffertdag

Igår gick allt bra, nick mötte mig så gick vi till ica, där han köpte frukt o godis o jag ballerina kakor. Sedan kom jag hem o missade halva ugly betty. Men kollade på desperate housewives o nick kollade hos sig. Pluggade dock inget.

Idag började vi tio i tio med matte, vi hade test som gick skit. Sedan slutade vi eftersom att det var bufferdag. Vi åt mackor i skolan sedan drog vi till j. centrum. Käkade glass, snackade med ngn om politik, åt klubba, kollade affärer. Sedan drog charlie och gabbsan till skolan men jag o malin orkade inte. Istället köpte jag en vit spetsklänning på Ginatricot, den som går på reklamen, för 149 kr. Därefter gick vi ut och satte oss i solen och schtekte. Hände massa roliga saker där men orkar inte gå in på vad. Efter en stund kom Ante förbi och satt med oss tills Nick kom. Då hade vi suttit där i kanske två timmar. Men det var sjukt skönt. Jag och nick gick iaf till h&m, köpte äntligen min vårjacka. Den kostade 398 kr så är helt pank och ligger på skuld nu. Sedan fick jag skjuts hem av hans pappa så åkte de iväg till baohouse eller hur det stavas. Snart kommer han hit för att äta. Men måste plugga ordentligt innan för pappa ska förhöra mig på provet jag ska ha imorgon efter maten, och jag har ju inte pluggat ett skit! Nej nu känner jag mig lite stressad måste fan plugga, Ciao<3

image842
Sommaren 06

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback