Charlie Wandel <3 Sebastian Haegermark, tihi

Damn var jag sov lite inatt, skit svårt för att både somna och sova. Drömde värsta mardrömmen också, att bästis var kär i nick. Nej seriöst den här natten hade jag kunnat vara utan så ere bara. Ska snart äta frukost, får se vad det blir eller om det blir någon. Jag hoppas man inte behöver vara i skolan länge, för är skit trött och dessutom sugen på att shoppa/gymma. Måste bara säga grattis till bästis som faktiskt lyckats skaffa pojkvän ;D. Så jag är så jävla glad för de två sötnosarna. De passar sjukt bra och jag har VÄNTAT på att det ska bli av ngn gång då de varit på g i hundra år haha. Men grattis iallfall! Och nästa helg fyller Gabriella och Malin år, dagen efter varandra så det måste man fira taha! Nej fan nu rinner klockan iväg, skriver kanske senare. Ciao<3
image785

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha "som faktiskt lyckats skaffa pojkvän", m tack för den formuleringen :O:O :)
(L) Loveyou sötis

Postat av: isabelle

Charlie; Haha ja men det är lite ovanligt :) du är mer den där singel tjejen jö ;o

2008-04-14 @ 20:40:50
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Stephanié

Världens sötaste bild på världens sötaste par!

2008-04-17 @ 20:57:22
URL: http://stephanielinder.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback