Damn i like it

Började tio i tio men kom till skolan runt kvart över. Fick tillbaka läxa o prov från matten, provet sög men lösan fick jag 9/12 på. Sedan var det håltimme. Malin och gabbis kompis Jennifer kom till skolan. Vi gick mest omkring allihopa och snackade sedan var det idrott. Vi körde inte nudda mark med en massa redskap och kull. Det var skit kul tills jag sprang snett så jag inte kunde vara med mer. Min idrotts lärare var lite väl överbeskyddand eoch ville lägga om min fot och en massa men det behövdes inte då smärtan gick bort efter en stund. Sedan var det historia, vi hade vikarie. Hon var väl rätt snäll, gav oss iaf svaren på instuderingfrågorna till provet som kommer så det var najs.

Efter skolan drog jag, Gabriela och Charlie till centrum. Köpte en t-shirt med en rosa väst fastsydd på från Ginatricot.
Sara i min klass hade köpt en sådan ( det var rea på de ) och sedan klippt av västen från t-shirten så det gjord ejag med då jag bara vill ha västen. Tog storlek M men när jag kom hem o provade så gick en knapp av ;/ får sy på den sen. Mina bröst har verkligen börjat bli stora nu, lite läskigt. Aja vi gick också till H&M för att titta på ett par hotpants jag och bästis vill ha. Såg en tjej i skolan som hade de på sig och då blev jag förälskad. Hade sett sådana innan men inte i den kombinationen. Svarta spets med rosa siden band som knytning vid rumpan och en rosa rosett fram. De är så heta. Fanns inte min storlek så ska köpa de senare i veckan, kanske fredag. Men jag köpte ett par bruna string med ett brunt "sexigt" linne till. De var också på rea. Sedan mötte Nick upp mig och vi drog till honom. Där somnade jag typ i hans famn och låg där tils jag skulle hem o äta. Han följde med mig hem sedan kollade vi på Cops. Nu sitter jag här och väntar på Top Model, i like it. Ha en bra kväll! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ibland får man vara lite kreativ när kläder inte ser ut som man vill ;)

2008-04-13 @ 00:46:39

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback