Det kommer bli bra<3

Vad är en söndag utan sol? Verkligen ingenting. Åt nyss frukost, toast och en pizza-bit. Nu börjar Nick städa såklart och jag lär sitta och nöta framför datorn som vanligt. Bästis har haft problem med magen och vart på danderyds sjukhus två ggr nu, i fredags mellan 3 på natten och ca 11 på morgonen. Hon har gjort en massa olika prover och de tycks inte hitta något fel, men är endå orolig. Hon är liksom den bästa vännen i hela världen. Kan inte ens tänka tanken utan henne, shit får nästan tårar. Det kanske inte är något allvarligt men tänk om det är det då? Asso.. vet inte vad jag ska skriva riktigt. Vill bara att hon blir bra nu nu nu nu nu nu NUUUU! Vill inte att hon ska må dåligt, önskar jag kund egöra någonting. Men här sitter jag och bara sitter, vilken bästis jag är då. Nej fan, jag älskar henne mest av allt på hela jorden och det vet hon!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Är hemma nu älskling och jag mår bra :)
Dom visste fortfarande inte felet.. Men dom TROR att jag haft en infektion i körtlarna runt blindtarmen typ. Men mina värden har blivit bättre så dom tror jag håller på friskna till :)
Du är bäst i världen, älskar dig

Postat av: isabelle

Men så bra då! :)
Aha är det farligt :o??
Nej du är fan bäst! :)

2008-04-27 @ 15:05:33
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback