Dryg som fan

Dagen har ju varit hur seg som helst. Drog hem till mig vid sex för att äta. Pappa hade lagat god mat sedan åkte de iväg på bio. Jag började fixa mig för festen jag skulle på och var väldigt säker på att jag skulle dit, men allt bråk med nick ändrade mina planer. När vi var påväg till honom fick jag ett sms av mamma att hon lagt 100 kr under kudden för att vi skulle göra något kul. jag tog dem men kände inte att jag ville ha ngt, men vi drog till konsum endå. Jag köpte en apelsin juice och nick två koncerverade mandarinburkar, en daim choklad och en ananas/grape juice. Sedan drog vi till honom igen ch har försökt få igång filmen Horton, som jag velat se jätte länge, men det tycks inte funka så vi kollar på tv. Kan ladda upp bilder nu men tänker inte ta alla på engång utan bara från idag sedan kommer det fler i annat inlägg eller imorgon. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt jeansen?:)

2008-04-27 @ 22:35:38
Postat av: isabelle

anonym; köpte de på h&m för typ två-tre år sedan och hålen är självgjorda men vet inte om de finns kvar dock ;o


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback