En normal dag, kind of

Skulle gymma idag som igår, men vem tusan vill göra det i det här fina vädret? Vi hade nat prov i engelska, det gick skit dåligt. Efter det hade vi matte en kort stund och sedan lååång rast. Dagen har varit så jävla skön, jag och bästis somnade nästan på rasten i gräset. Så slutade vi med bild där jag kom en bit på hiphop kepsen. Efter skolan fick jag reda på att jag skulle laga mat så vi drog till centrum o köpte potatiskroketter och köttbullar, kanske inte världens nyttigaste eller godaste men det funkade. Väl hemma hos mig hamnade jag framför ett repris avsnitt av OC medans nick sov. Lagade ihop maten och tömde diskmaskinen så kom mamma o brur för att äta. Diskade allt snabbt för att sedan se på Unga mödrar, blir bara tråkigare och tråkigare. Sedan duschade jag, mös med nick och så började Ugly Betty. Såg nyss klart på Desperate Housewives och ska hoppa i sängen om ca en timme. Imorgon är det valborg och man hoppas ju på lite krök. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din bästa vän någon blogg ? och vad heter den
?

2008-04-30 @ 19:44:49
Postat av: isabelle

anonym; yes, wandels.blogg.se


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback