.

Det blev inte så mycket utav kvällen igår, men mys endå. Vi kollade på en sugig film nick ville se. Den hette Dragonball, och var en tecknad skitsak. Sedan drog vi och handlade, vi köpte bland annat salta kex och ost som vi ( jag ) glupskade i mig på kvällen till filmen Down with love som gick på trean? eller femman whatever. Drömde sjukt otäcka drömmar inatt, första blev jag jagad av några som ville mörda mig ( vanligt ) i den andra fanns det en lista med saker som hände. Sedan när den listan var slut och många hade dött hörde jag att någon försökte komma ut ur rummet brevid men inte fick upp dörren. Så jag letade efter listan igen, och den hade fyllts med jätte mycket mer saker. Och högst upp stod det att en människa ( i rummet brevid ) skulle bli innebränd, nej fyfan den var hemsk. Vad som händer idag vet jag inte, gabriella undrade om jag ville följa med till tess och sedan på fest i k-ängen men får se hur det blir med det. Är hos nick nu, vi åt gårdagens mat till frukost, panpizza som hans mamma gjort. Ska snart göra mig iordning. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback