:)

Kollade på filmen Grave of the fireflies, animerad film. Handlar om kriget och en ung kile och hans syster, nästan alla dör och den är verkligen jätte sorglig. Men den var sjukt bra. Sedan drog vi ut och spelade basket. Dålig förlorare som jag är pallade jag inte spela mer och vi satt bara i solen och snackade. Såg dessutom två tjejer i vinterjacka! Sådeså! :) När vi gick in började vi tjaffsa så jag drog ut, satte mig vid en bänk och satt där i 55 minuter medans han satt vid datorn, shyst va :)? Så märkte jag att jag inte kan få några sms till min mobil, och vet folk som har skickat så lackar satan haha. Men dagen blev endå lyckad senare. Åt mat hos honom vid sju sedan kollade vi på Power of 10 där en kille vann en miljon, lyckost. Och därefter kollade vi på Sanningens ögonblick, sjukt pinsamt men kul. Kom hem för ett tag sedan då jag duschade snabbt. Börjar tio imorgon så ska sova snart. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback