Ett skepp kmr lastat.. med bilder

Bilder från måndags:



Tisdags:



Onsdags:



Torsdags:



Kommentarer
Postat av: Anonym

2 frågor.
Är det inte varmt med fjällräven i april?
Varför, säg mig varför, tar du kort på dig själv i trosor och lägger upp?

2008-04-19 @ 19:25:57
Postat av: isabelle

anonym;
1. nej det är inte varmt, har ju den för att jag fryser i min vår jacka. men i fredags började det bli varmt så om det fortsätter så byter jag. även fler som har sin vinterjacka nu inget fel med det. vissa är kallblodiga och vissa är varmblodiga.
2. jag tar kort på mig i trosor för att jag gillar det, brukar inte lägga upp utan bara jag och min kille har tillgång till de bilderna. därmot tyckte jag de här bilderna var sjukt snygga sa jag lade upp de, de går inte att klicka på eftersom att jag inte vill att folk ska tänka perverst om de. och det är inte heller ngt fel då de täcker min rumpa mer än vad allas bikini trosor gör. se bilder nedan, är det fel att stå i bikini? nej det tycker nog ingen så vad är det för fel med underkläder, de ser ju fan lika dant ut

Postat av: Anonym

du säger att det inte går att klicka, men du är medveten om att man hur lätt som helst bara kan kopiera dom, klistra in i paint eller liknande så kommer dom upp i original storlek?

2008-04-20 @ 00:27:37
Postat av: isabelle

anonym; nej tyvärr det är inte så, bilderna är små, skulle man göra det skulle det bli dålig bild och man skulle knappt se ngt, men tog bort de nu ifall att du har rätt!

2008-04-20 @ 13:03:07
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback