Finally back

Har ju inte kunnat skriva då blogg.se skulle ändra plattform som sedan blev fel och de sket i det? Men nu kan man iallfall skriva igen. Jag var har varit sjuk så stannade hemm från skolan igår. Nick kom förbi efter han slutat och låg mest och sov faktiskt. Men till kvällen mådde jag bättre och det blev skola idag, dock sov jag bara 5 timmar men det fixar sig inatt. Vi hade en matteläxa tills den här veckan som jag gjört ( första gången ? ) vilket känns underbart. Och våra historia lektioner är inställda vilket betyder att jag inte har ngt historia prov och slutar runt två istället för fyra imorgon och på torsdag. Det var iallfall härligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla nära kompisar igen. Och vädret, driv inte vad härligt nu känns det att sommaren är på gång! Efter skolan köpte jag en efterlängtad klänning på ginatricot. Skulle köpa en svart eller vit men det fanns inte i min storlek så ska köpa det senare till sommaren. Det blev ett grönt. Men den är så himla söt. Tänk med ett par brillor, något långt halsband, flip-flop gud vad härligt. Lägger in en bild senare i veckan.

Första april, någon som blev blåst eller drev med någon idag? Det blev jag iallfall. Satt ute med brudsen när jag fick ett sms av nick där det stog : Mohammed drog ner mina byxor i matsalen och min snopp hängde utanför kallingarna. Fatta vad pinsamt. Asso när jag såg det sms:et (haha!) ni skulle sett min min jag fick panik och allting och undrade vilka tjejer som var där o allt, haha. Så sa han sedan att det var ett skämt, det var ett bra skämt men dock inte så roligt! Haha! Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen My boss's daughter som jag redan sett tusen gånger. Ha en bra kväll! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

HAHAHAHA JAG DOG AV HANS APRILSKÄMT, BÄSTA :D:D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback