Grattis Malin på din födelsedag :D

Idag fyller bebo malin år, äntligen 17 år va :), hoppas du får en bra födelsedag och bra presenter och på onsdag får du iallfall en nutella tårta av mig :D GRATTIS! Igårkväll så kollade jag och nick på Kalle och chokladfabriken, den var helt okej blev bara irriterad på alla låtar och att Johnny Depp stod där och diggade musiken på ett fult sätt. Haha aja, idag har det inte hunnit hända ngt än, fick dåliga kommentarer igen, men ska söka upp ip nummer och se vilka ni är som inte vågar stå för vad ni skriver. Och måste bara säga tack till alla kompisar som bryr sig och säger att jag inte ska bry mig om vad folk säger, ni är bara för bäst. Nu ska jag bara tralla runt på internet så får jag se vad som händer. Fint väder är det iallfall så måste snart hitta en vårjacka. Och fick en kommentar om att min fjällräven är fejk? Haha skrattretande då jag redan sagt det redan innan jag fick den. Skrev att Charlie skulle till Kina och köpa en fjällis till mig, en goose till sig sedan köpte de många fler också. Som att de skulle vara ngt fel med det. Jag använder den inte för att vara "cool" eller försöka se "rik" ut, använder den för att jag tycker den är snygg och så sjukt underbart bekväm är den. Ha en underbar dag! :) Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Men pallaa vilka jävla idioter de finns :S

Postat av: isabelle

Charlie; jo jag vet helt sjukt ;/

2008-04-20 @ 22:35:32
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback