Hora? Hm okaj

Gick upp tidigt som fan idag, charlie försov sig men jag gick hem till henne o kelade med henes katt,sedan fick vi skjuts till skolan. Vi kom i tid till första engelska nationella provet. Vi skulle skriva om ngt årstis och ett minne på den årstiden. Jag skrev självklart om resan till Capri som vanligt. Det gick nog ganska bra, har ju liten skrivstil och skrev endå tre och ett halv papper. Sedan hade vi bild, fixade lite på min docka som bara blir fulare och fulare fan. Sedan var det samhäll, lyssnade på musik men var samtidigt aktiv genom att typ.. lyssna och skriva. Äntligen lunch, malin och jag tog några raggmunkar och det funkade att äta spec när man var hungrig som tusan. Måste börja lära mig att äta frukost. Sedan satt vi ute i solen. När vi började engelskan gick vi till lärcenter där vi skrev engelska glosor ( som jag har förhör på imorgon ) och pluggade till historia provet som var senare. När vi satt där o pluggade så rapade jag för att jag hade gaser i halsen typ. Fast fejkade så var det ett par killar där som ba ååh det där var det äckligaste jag hört, jag ba nej men asso det var fejkade. Ena killen ba aah viiist. Jag be ja men det är sant så rapade jag typ 15 på raken. Är jätte duktig på sånt, om man nu ska vara det ;/ Sedan hade vi provet. Fattar aldrig frågorna men vet allting egentligen. Kan det fortfarande jätte bra i mitt huvud men whatevah. Vi slutade alltså tidigare och jag gick med malin till jakan. Men på skolgården började en tjej mucka med mig. Åh blir så piss of. Hon sa att jag skulle ha mer kläder på mig. Hade ett rosa fodral, tjocka hudfärgade strumpbyxor, kofta och fjällräven. Jag ab det är lungt asso. Hon ba det är inte sommar än, jag ab jo för mig ( jag sa bara ngt ) och hon ba men du har ju fjällräven, jag ba ja men annars fryser jag ju. Så kanske jag la till ngt med pucko, lite tyst, hon kanske inte ens hörde det. Men hon skrek iaf hora till mig. Varför gör man det? Alla i skolan har ju nästan svarta strumpbyxor, leggings, lika tjocka som mina fast i annan färg. Varför ska alla hoppa på mig? Och några kompisar till mig hade tunna genomskilniga strumpbyxor igår, verkar inte som att ngn sa ngt till de. Blir så trött på det där. Aja orkade iaf inte vara hos nick så gick hem o nu sitter jag här. Väntar på maten. Måste plugga engelska glosor+text till imorgon. Och kanske skriva en artikel, blää. Önska mig lycka till. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: A

dom är bara avundsjuk på dig:)
ta inte åt dig.. utan ta det som en komplimang!
låter freakat jag vet.. en om du tänker efter så är det ju faktiskt sanningen:)

2008-04-17 @ 18:29:09
Postat av: malin

omg, håller med! jag går typ också med leggins & klänning hela tiden men måste jag frysa för det? det har ju liksom varit sol nu & allt. så det är typ minst 10 pers som frågar varje dag "fryser inte du?"
ah men fan heller att ja tänker gå runt i luffar kläder varje dag bara för att "se varm ut" hehe.

2008-04-17 @ 19:59:51
Postat av: isabelle

A; Ja jag försöker se det så men det tar ju endå hårt på en att höra en sådan sak från e främmande person, men tack så mycket endå! :)

Malin; haha precis, alla går ju liksom i leggings och strumpbyxor, och man hade väl inte fortsatt med det om man nu skulle frysa :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback