How was i supposed 2 know

Ååh så härlig dag, äntligen säger jag bara. Började tio med matte där jag mest satt och dagdrömde. Efter hade vi håltimme, då satt fantastic four på "soldäcket". Man behövde inte ha någon jacka och solen bara värmde. I en timme ungefär lyssnade vi på musik där. Sedan blev charlan lite smått hungrig och hon och malintog några mackor inne i matsalen. men eftersom att vädret var så härligt satte vi oss ute igen. Jag och charlie sjöng låten broken med stämmer och allt, så duktiga. Fast några killar bad oss inte sjunga, men vad bryr vi oss om dem? Haha! Så var det idrott. Hade en vikarie han var lite rolig han. Vi körde yoga, det kändes sjukt härligt men endå jobbigt. I slutet på lektionen skulle vi ha spökboll. Han bad oss sätta oss på bänkarna och jag sa nä jag har ont i rumpan, och han säger jasså vad har du gjort? Det lät så perverst så jag och charlie började asgarva. Därefter skulle han dela in oss i lag men vi ville inte vara med så vi ålade oss på golvet bakom de som satt ner, men fan han kom på oss! Dessutom tappade jag min mobil på golvet som han TOG. Han lade den i skåpet. När han gick för att hämta bollar tänkte jag ta tilbaka den, så la han den i fickan? Kändes lite skumt faktiskt, som att han ville snoka haha. Sedan hade han tydligen sagt till charlie att hon skulle påminna om att ge den till mig sedan och ngt med att han skulle skicka sms till strippdrottningen? Då blev jag lite obekväm, haha. Fast det måste varit så att han snott mitt nummer och döpt mig till det. Nejdå men iallfall. Efter det slutade vi. Skulle gymma så satte bara på klänningen o gick barbent, så skönt! Så gymmade jag och var jätte duktig. Cycklade jätte mycket. Sedan drog jag till nick och käkade och sedan hem. Har kollat på Unga mödrar och So you think you can dance. Nu kollar jag på Top model sen bär det in i duschen och så blir d bara chill. Men ha en bra kväll.. natt eller något! Ciao<3

image729

Kommentarer
Postat av: kattig

kolla katten

2008-04-02 @ 21:51:06
Postat av: Charlie

MJAAU! ;) Haha, så jävla skum vikare i idrott alltså, kände mig jävligt obekväm där ett tag :(


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback