i feel so damn good

Nu har jag gjort klart artikeln i svenskan och har INGENTING att göra i svenskan längre, gud vad skönt det känns! Klockan åtta ska jag kolla på So you think you can dance, fast mina kill favoriter åkte ut förra gången tyvärr. Men vi får se hur det blir ikväll då. Efter det ska jag nog trixa lite med engelskan så att jag klarar glosförhöret imorgon. Det här har verkligen varit en plugg vecka. Har nog aldrig känns en sån här känsla för har aldrig varit duktig i skolan. Känner mig som värsta mvg barnet - or not. Men iallfall jag hoppas att ni kmr ha en najs kväll för det ska jag iaf försöka ha. Ciao<3

image790image792


image793image794

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååååhhh!!! Gissa hur sugen jag blev på att åka utomlands nu! Dumma dej! ;)

2008-04-18 @ 07:08:18
Postat av: isabelle

Hahaha fett söt :D Men ville bara visa (a)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback