Jogging i värmen

Fan vad jag älskar det här vädret, så sjukt underbart. När nick kom läste jag i min smhällsbok för honom, sedan höll han på att somna så jag bestämde mig för att jogga en runda när det endå var så fint väder och mitt gym kort gått ut. Väl ute i värmen blev det jobbigt, var nära på att jag gav upp men så tänkte jag på sommaren och bikini så så sprang ännu fortare, var tillbaka efter ca en kvart. Duschade och låg och myste med nick. Sedan var det middag som storebror lagat. Efter middagen skulle pappa hjälpa mig plugga till provet imorgon och hade bara läst igenom de två kapitlerna en gång. Men det gick ganska bra och han lärde mig mer. Känns bra, det tog typ en timme o en kvart. Så låg jag och nick o kittlade varandra o lekte en stund innan han drog. Nu sitter jag och kollar på Top Model 9 som varje onsdag. Är så trött på att alla ska mobba Hether, hon är fan skit söt inte direkt hon som valde att födas med en sjukdom. Speciellt Bianca är på henne, hon är ju bara avundsjuk hela tiden tycker hon borde åka i det här avsnittet. Det var allt för idag, ha det gött, Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback