Min dag

Ingen bra sömn inatt och gick sedan upp sex. Redovisade i svenskan det gick bra förutom att jag sa "eeh & vahetere" lite ofta. Sedan var det hål, jag och malin gick till bilden för att göra klart lite saker som skulle lämnas in sedan mötte vi de andra och käkade ett lass med pannkakor. Sedan gick vi till bilden igen där jag var tills vi slutat oxh jag var klar. Efter skolan skulle jag vara med nick men vi hade ett stort gräl så mötte charlan och gabbi. Vi var i centrum och hade väldigt trevligt. Sedan drog gabbsan och jag och charlie gick till h&m där vi valde fula kläder till varandra. Hon gav mig bland annat en lila jacka i storlek 32 och i vanliga fall brukar jag ha 34-38 så haha. Sedan drog jag till nick igen. Då ringde pappa och sa att jag skulle komma hem genast och att nick ej fick följa med. Allt blev problem och kan inte skriva ngt då det hanmdlar om mitt privatliv. Men nu är jag hos nick igen. Vi åt makaroner, kötbullar och ost-sås till middag som jag älskar. Sedan fick vi jordgubbar. Vi duschade nyss och nu ska jag fixa med blogg och bilder. I det här inlägget kommer bilder från idag endast :) Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback