Min lördish

Efter maten gick jag ut, mötte upp Nick i jakan och vi gick till konsum. Det stängde precis så vi gick till kiosken en bit därifrån. Nick köpte en godispåse och ostbågar/jordnötsringar till oss. Vi lyssnade på musik och sjöng påvägen hem. Hans föräldrar var/är inte hemma. Vi satte på datorn så jag laddade upp bilderna. Sedan myste vi och därefter gick vi och duschade. Sedan fixade jag alla bilder medans vi kolla på Ringu 2 ( den japanska the ring ). Nu kollar vi på historien om Ringu, där man får veta varför allt hände typ. Jag tror kvällen kommer bli bättre än igår men vi får se. Hoppas att alla haft och kommer fortsätta ha en underbar kväll. Här kommer lite bilder från den här veckan. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anna K

Jag bara måste säga jag avgudar din klädstil & älskar dig blogg,hihi(a) Och måste bara säga jag älskar ditt midjeskärp med nitar!

Postat av: isabelle

Tack så jätte mycket, vämrde att höra :)<3

2008-08-02 @ 18:15:48
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback