Mobilen

Har du kysst nr 7?
Angelica Forsberg - Haha ingen aning

Brukar du vara med nr 19?
Gabriella Ähdel - Shelvklartis <3

Gillar du nr 25?
Ida Ahlbom - Såklart!

Är nr 20 din bästis?
"Hanna Fridén" - Nej men en av de bästa hah

Är nr 12 bäst?
Chinsia Aldenmark - Nej snarare sämst

Var du med nr 2 idag?
Alexandra Ekberg - Nopie, men såg henne allt! :)

Går nr 6 och du i samma klass?
Andreas Zigg - Nä men gjorde det från sjuan till nian

Har nr 17 likadan mobil som du?
Francis Castilio - Fuck do I know? Guess not ;d
Vill du vara med nr 53 idag?
Mikaela Blomberg - Nej jag står över det, har annat o göra :)

Är den sista sämst?
"Yoye" Malhotra - Nä såklart inte, o han sjunger bäst :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

yeah haha såg dig med ;d

2008-04-08 @ 14:40:32
Postat av: nicke

haha du känner inte ens nån av killarna och du har deras nr:p?

2008-04-08 @ 16:11:03
Postat av: isabelle

Alexandra; :)

Nicke; Vadå jag känner inte? Andreas zigg gick jag i samma klass som i tre år så jag känner honom! Francis känner jag inte men har snackat med honom och gått i samma skola. Jag kände yoye förut och var med honom ofta och i skolan/fritiden? Hur tror du jag fått nummren? Den enda som inte gett mig nummret var francis men han gav tillåtelse att ge ut det. Hatar folk som snackar skit utan att veta någonting.

Postat av: Charlie

Garvade fan åt den där "NICKE" jävla TÖÖÖÖÖNT.

2008-04-09 @ 18:46:11
URL: http://charlielouisewandel.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback