Mom and dad

Hej mamma och pappa, om ni nu läser bloggen. Satte ju lösenord för att just ni inte skulle snoka i mitt liv, men eftersom jag vet hur nyfiken du är iallfall mamma så kan jag tänka mig att du hittat allt. Då jag gett lösen o användarnamn i kommentarer i andras bloggar. Och söker man på mjitt namn på google så ser man alla kommentarer jag gjort, alltså mitt lösenord. Men jag hoppas fakltiskt att om ni hittat den och läst det här faktiskt slutar läsa då jag inte tycker att det angår er. Det som angår er berättar jag hemma. Jag älskar er såklart jätte mycket och förstår att ni bryr er om mig, taha. Men bara så ni vet, min blogg, mina tankar, mina upplevelser. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback