Ny design klar?

På svenskan var min lärare as lack så man ville bara därifrån, när vi äntligen fick det sprang vi nästan ut. Vi gick till simhallen där vi kollade när bästis kille simmade klädsim, haha alla såg så roliga ut. Efter det drog vi för att käka, kycklinggryta typ? Det smakade inte så mycket men funkade väl. Så drog vi till simhallen igen, och kan bara säga vad har hänt med folk, hälsar man inte nuförtiden? Medans bästis sa hejdå till sin pojkvän som skulle till london gick jag och gabbi till en gräsmatta o schtekte, så jävla härligt.. tills jag fick en spindel på mig, började skrika och skämde ut mig totalt då en tredjedel av skolan satt där. But what to do? På bilden gjorde jag ej så mycket på min docka, försökte fixa en hiphop keps men det är sjukt svårt, desutom ser hon ut som en "fin" tjej, vad tycker ni? ( bild nedan ). Efter skolan mötte jag nick o vi gick till honom, åt lite o somnade nästan i hans säng tills jag satte mig här och fixade designen. Tänkte lägga upp bilder men batteriet är slut så det funka ej, imorgon går det nog. Ska snart iväg och handla men nick sover just nu så har inget att göra. Ingen fest idag heller men säkert en massa mys och förhoppningsvis inget bråk. Men ha en bra fredag! Ciao<3


Så sjukt duktig på bild, viiiisst? Taha.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback