Ooh happy day

Solen sken och det var en underbar dag. Gick till skolan med charlie och vi hade bild första, satt och sand-papprade min docka och snackade. Sedan hade vi lunch, jag o malin åt på samma tallrik, tunnbrödsrulle, min bestod av potatismos endast och hennes av smör. Sedan gick vi omkring ute och satt på olika ställen, det var så sjukt varmt. Ärligt det kändes verkligen som sommar, många var barbenta och det var härligt. Vi stod inte ens ut med solen och satte oss lite i skuggan men började genast frysa. Sedan var det samhäll, satt mest och snackade med charlan o gabbsan så lektionen gick endå fort. Därefter var det matte, och där satt jag med och snackade med brudsen och ritade.

Efter skolan mötte jag nick, vi drog hem till honom för att sedan ta bussen till barkarbys handelsplats, vi köpte tre cheesburgare var och en liten coola. Blev sjukt mätt. Så passade vi på att dra till on off och fixa min mobil, men de var så tröga och gjorde bara fel så jag och nick smet när han som hjälpte oss gick bort en stund. Fixade det därmot på egen hand genom att ringa kundservice. Så nu funkar den igen. Sedan åkte vi hem och jag hem till mig en stund senare. Åt middag bytte om till mjukiskläder och drog till sjöbergska skolan och lirade basket med nick. Mötte riktigt stora fjortisar på vägen dit, de lekte coola och försökte röka, ja ni hörde rätt, försökte. De tog munbloss, typ tio stycken på tre sekunder, höll ciggen med båda händerna, ja det såg bara sjukt ut. Så var de så små och översminkade, nej fan ush. Basketen var iaf rolig, det blevf lika 11-11 när vi skulle in för att han skulle äta. Smakade lite då det var pasta med ostsås men var så mätt så fick nästan inte i mig de. Så myste vi i hans säng innan jag drog hem. Ikväll blir det al fadji sedan sova. Ny dag imorgon. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback