ops i did it again

Glömde berätta att jag spelade basket igår med nick. Så visade jag en privat sak lite snabbt för skojs skull eftersom att ingen var på skolgården. Så började nick skratta och sa att det stod en gubbe där, jag tittade runt och såg ingen så började skratta eftersom jag trodde han skämtade. Men så såg jag att det rörde sig vid cyckelstället och en ung man stod där vid sin cyckel, nej ush vad pinsamt allt blev.

Idag har det fortfarande inte hänt något, bråkat som tusan med nick, och vet inte om vi är sams då han hjälpt/hjälper sin pappa och har gjort det hela dagen. Jag gjorde iallfall nyss iordning mig så här kommer lite mobil bilder från idag, Ciao<3

image873image872image874image875

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback