Orka trycka ner någon

Har inte hänt så värst mycket idag men vid fem gick vi till mig. Jag satt och läste en sak pappa skrivit om Capri och nick låg brevid och spelade på sin mobil. Vid sju så åt vi mat, ost-och skinkpaj och sallad. När vi var klara gjorde jag mig iordning. Tog lite fåniga bilder med kaninöron och sedan drog vi ut. Vi gick till j. centrum och handlade godis + riskakor. Chipsen vi köpte igår var absolut inge vidare. Sedan körde vi lite basket men det slutade med att jag blev sur, inte ville köra och gick hem. Han "vann" då med 7-3. Vi ska nu kolla på film, vi har ett flertal att välja bland så det ska bli mys.



Och är så trött på dåliga kommentarer, visst ni kan kommentera om det är ngt jag kan göra bättre. Men om ni bara läser bloggen för att skriva negativa saker kan ni väl endå dra någon annanstans. Får inte ens ofta kommentarer så när jag väl får är de ofta elaka? Som att klaga på att man har sin fjällräven i april? Vad är det för fel med det? Om det skulle vara en everest hade man klagat då, det kan jag ju inte veta men känns lite skumt. Har ju den de dagar som jag tycker att det är kyligt, har inte ens hittat någon bra vår jacka en så ska jag gå utan jacka då eller? Då skulle man ju klaga på det med, ååh bli galen. Lite svårt att inte bry sig vad alla säger när ni bara klagar. Och är trött på alla dåliga kommentarer på playahead också. Har ni inget liv eller? Orka ägna tid åt att förstöra folks självförtroenden. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Issa, ta inte åt dig av dumma kommentarer! :)

Postat av: isabelle

Sara; Jag försöker tro mig, haha, men det är verkligen inte lätt, men ska söka ip så jag vet vilka det är :)

2008-04-20 @ 12:59:25
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Sara

Bra det! ;)

2008-04-20 @ 21:12:45
URL: http://soerens.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback