Show me it all

Det började med en rad jobbiga lektioner och hungrig mage utan frukost. När det var lunch drog vi till j.centrum för att köpa mackor då det var äcklig fisk, men det var smör på, synd för mig. Så drog vi till simhallen, köpte sex godisar var o satte oss ute o snackade tills vi hade klassråd. Som var över snabbt och vi hade bild, kom ganska långt med dockan sedan slutatde vi.

Efter skolan drog jag och charlie till j.centrum,
där hon lämnade tillbaka en bh, köpte ett linne och sedan tog bussen hem. Fortfarande tom i min mage drog jag till nick. Som behövde gå och handla så maten fick vänta. När vi väl var tillbaka och mina ben var trötta så var klockan mycket så jag drog hem. Sitter fortfarande här o hungrar ihjäl. Så dagen har varit helt okej men jobbig. Efter maten ska jag plugga till samhällsprovet på torsdag. Men ska också se premiären av Ugly Betty klcokan åtta och Desperate Housewives klockan nio. Jag hoppas allt bli bra. Imorgon börjar jag tio i tio med matte för att sedan sluta elva, vad jags ka hitta på då? Väät intee, Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback