Skolan tar rejält på än

Har knappt någon tid att sitta vid datorn längre så blir lite lite bloggande. Hände inte så mycket igår varken i skolan eller efter. Idag började jag tio med matten. Satt och lyssnade på musik medans han gick igenom på tavlan och jag fattade nog nästan allting. Börjar äntligen bli lite bättre i skolan, känns skönt. Sedan var det hål som gick skit fort, minns knappt vad jag gjorde på den. På idrotten hade vi pingis, malin och jag körde mot varandra och det var fan as kul, våra rörelser, danser, grottmänniskor (a) Haha jadu. Sedan var det historia, vi satt på lektionen och kollade film i typ tio min men det var tydligen frivilligt så alla gick, taha! Efter skolan gick jag med nick till centrum. Köpte en söt kofta från ginatricor som kostade 79 kr på rea. Köpte också en rosa "tröja" eller vad man ska säga. Vi tog bussen hem och jag lagade mat. Gjorde pastasallad med kyckling och allt, skit gott. Mamma hade köpt ett par mörkblå leggings med spets nere från Twilfit. Och imorgon har jag prov i historia så har gjort en mind-map nyss på vad som kommer vara med. Snart börjar Top Model så det får jag inte missa. Därefter ska jag duscha och sedan plugga. Har inte heller min sovmorgon imorgon då jag ska ha engelsk nationellt prov på morgonen kvart över åtta. Nej ush det är bara för mycket saker att göra jämt. Behövs verkligen ett lov snart. Och ni missade väl inte premiären av Desperate Housewives igår? Bästa serien fan, Ciao<3

image789

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback