Snälla sluta!

Sluta skrika att ni vill ha sex med mig. Sluta försöka ta på mig. Sluta säga kränkande saker. Sluta titta på mig från topp till tå. Jag är trött på hur jag blir behandlat av er killar i skolan. Ni tror jag är en himla *piip* som gör vad ni vill eller vad? Ingen chans säger jag bara så lägg bara ner. Blir inte ens glad av era snuskiga kommentarer. Om ni ska säga något så säg något snällt / romantiskt. Vill ej höra mer fucking shit!

P.S skrev typ en miljon meningar efter den här om min dag, om imorgon, om min bild uppgift men allt försvann så lackar fitta men det här får duga. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

HÅLLER MED! Seriöst man blir helt galen, fan jag svär om jag är med dig nångång en kille säger sådär, KOMMER LACKA UUR! Och jag skiteri va du säger, kmr lacka hårt på honom :O


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback