Snart sommar

Fyfan vilken natt jag hade, vid tolv började jag få kramp i magen,.det gjorde så sjukt ont att jag nästan fick tårar. Trode det var för att jag ätit dåligt så gick ner i mörkret för att ta ett knäckebröd, så var det med kanel smak! Det smakade skit men jag tänkte att jag måste, på slutet kund ejag inte ens svälja, det gick bara inte ner. Och magen gjorde ännu ondare, det kändes nästan som att göra abort. Jag gick till toaletten och väl där spydde jag i massor. Jag mådde verkligen dåligt. Sedan tog jag en ipren och det blev bättre. Somnade dock inte förens halv två.
Idag är det iaf fint väder, vet inte vad jag ska ha på mig en så det får bli ett mysterium. Det går fortfarande inte att ta emot sms på min mobil, asso vadfan. Jag har liksom kollat alla inställningar, startat om den och allt, fattar bara inte, någon som vet vad som är fel? Aja nu måste jag göra mig iordning, Ciao<3

image840

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback