Snart valborg

Har inte haft så mycket tid att skriva i min blogg. Livet har iaf rullat på i vanlig takt. Jag fick godkänt på samhällsprovet, vilket e rätt najs för har inga rester där nu, yes! Har bara schtekt med brudarna och tagit det lungan. Snart är det valborg, vilket kanske inte blir lika lyckad som förra gången. Förra gången var jag med bästis o en massa folk på kvarnen. Men nu firar mitt område 40 år, så klockan sex ska runt 200 pers ses o käka, dricka lite sånt. Sedan ska vi tända facklor o dra ner till en brasa som vi tänder, efter det kanske klcokan halv nio ska vi hem till mig o mina föräldrar ska beställa pizza, men får se vad som händer efter iallfall. Hoppas det blir lyckat. Imorgon har jag iallfall nat prov i engelska igen, läs&lyssna, wish me luck! Ciao<3

image916
Charlie skjutsade runt mig på sin aprillia förra sommaren, så bäst<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback