Summer glow

God eftermiddag! :) Fan vad härligt det är med det här vädret, verkligen något posetivt. Vaknade upp hos nick idag, det var en fruktansvärt seg morgon. Men blev iaf klar efter ett tag, jag och nick hade ett stort slagsmål på natten så ville gå hem direkt på morgonen när jag var klar and i did. Satt en stund ute då det var så skönt, frös lite då jag inte hade någon jacka men annars var det najs. När jag kom hem satte jag på musik på datorn och har tagit lite bilder. Allting kommer hamna i bloggen ikväll. Så det blir mycket bilder från hela veckan då. Har träningsvärk i handen, mellan tummen och pekfingret. Ni vet den där mjuka kullen elr hur man nu ska beskriva? Har fått det för att jag skickar så mycket sms haha. Man skickar ju flera hundra per dag så inet så konstigt. Nu väntar jag på att vi ska äta fast det lrä bli sent. Ska städa upp lite i mitt rum också. Ikväll.. hm ja vad händer då? Paula frågade om jag ville hem till henne, nick vill vara med mig fast vet ej om jag vill. Charlie och gabbsan skulle ha ngn träff med gamla "gänget" annars hade jag tänk vara med dem. Men får faktiskt se, bara det inte blir lika dåligt som igår. Juste fick äta ensam med nicks familj igår, nick kom inte till bordet förens jag var klar! Nej ush det var ingen hit. Juste har blivit brun ( tihi ), har använt Dove's Summer Glow, fyfan vad den är bra! Den har gjort mitt självförtroende bättre och känner mig skit fräsh. Dock lite jobbigt att behöva gå utan kläder tills den torkat in, men verkligen värd att prova. Ska använda den enda tills sommaren börjat på riktigt. Ciao<3
image731

Kommentarer
Postat av: Petra

summer glow är mycket bra :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback