Tihi ;$

Det är alltid på fredagar jag laddar upp bilder så blir alltid mycket då och inget sedan, taha. Men har några outfits och ego bilder som jag tänkte ladda upp iallfall. Lägger in de i senare inlägg. Idag hade jag svenska första lektionen. Lämnade in artikeln och var allmänt duktigt. Skulle göra glosförhör efter men kände att jag behövde plugga mer och min lärare sa att det inte gjorde någonting då jag kämpat hårt med svenskan. Men malin gjorde och jag fick vänta utanför i tjugo minuter. Hon fick godkänt iaf! Sedan drog vi och käkade, först i matsalen och en massa bord. Gick snabbt innan det blivit fullt. Så satt vi ute och snackade om allting. Sedan hade vi bild och slutade halv två. Mötte upp nick så drog vi till honom. Han satte sig vid datorn och jag låste in mig på toan då vi tjafffsade men sedan lade jag mig i sängen o vaknade av att nick låg och höll om mig och pussade mig i pannan så det var mys. Vi var nyss och handlade mat för 400 kronor. Handlade också jordnötsringar och chips. Vi har laddat ner typ 12 filmer att välja bland så ska vi ha myskväll. Nu lagar nick pizzabullar till middag och jag ska fixa alla bilder att lägga in. Här kommer lite bilder från idag iallafall. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback