Tråkig söndag

Igår blev det filmkväll, först kollade vi på 27 Dresses. Sedan kollade vi på Children of the corn fast hade redan sett den förut. Den var lite creapy men endå rätt dåligt gjord då den är gammal. Sedan kollade vi på skattkammarplaneten. Animerad film, den var väl rätt bra den med. Hans mamma bakade bullar som vi åt, i love it. Var ganska trött så somnade vid tolv. Idag vaknade jag tio. Hade drömt att jag var gravid och hade skit stor mage, fett jobbigt att bära på. Till frukost åt vi rostade mackor med nutella och sedan satte jag på datorn. Har blivit besatt av låten With you med Chris Brown, jag älskar den jätte mycket. Haha fast den är ju inte direkt ny så är lite efter i världen hah. Är skit sugen på att shoppa, men det är söndag så vem orkar då? Det här lär inte bli en så rolig dag dock, regnigt och tråkigt. Imorgon har jag iaf bara en lektion och det är bild, ska vara kvar en stund efter och snacka ig varningar med lärarna. Nej nu ska jag surfa omkring här på intrenet bara, Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback