Twiiistaaah

Gårdagen var speciell, vi började med bild där vi höll på med våra dockor. Satt mest och limmade papper på huvudet så det var ju inte så trevlans. Sedan skulle vi ha ig samtal med alla våra lärare men det var en timme dit så drog hem med nick till honom och käkade. Sedan drog vi tillbaka och det gick ganska snabbt. Vi fick papper om vad vi hade kvar att göra. Det visade sig att i samhällskunskapen skulle jag inte göra omprov på vårt första prov som gjorde att jag fick ig varning utan bara göra nästa prov som är på nästa torsdag. I sv/eng fick jag ingenting men sa att hon skulle kolla för säkerhetens skull och hade två saker kvar på svenskan, en som jag ger henne idag ochy den andra på fredag. Och engelska bad jag att få göra om några glosläxförhör så jag kan få bättre då jag inte tränat till de så allting blev bra. Efter skolan drog jag och nick till centrum. Där satte vi oss och åt en twister, då kom charlan och gaby och satt med oss en stund. När de gick kom malin, anna och ulla. Men vi alla skildes åt och vi kollade runt på saker. Nick köpte skit schteekiga solglasögon ( mitt val oxo ) och jag strumpbyxor och lika dana ballerina som förut fast gråa. När vi varit där en stund så drog vi till han där vi somnade.

Hemma hos mig satt vi mest och kollade tv och åt mat.
Han drog vid nio så gick o duscha o allting då. Klockan 22:40 var det al fadji därefter sova. Drömde en skit skön dröm om att jag firade charlies födelsedag, vi satt mest och åt god mat taha. Men nu måste jag göra mig i ordning för att dra till skolan. Börjar tjugo över åtta, fan dåe. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback