Våren äntligen här..

.. Och det gör mig bara lyckligare än någonsin ( förutom när sommaren kmr ). När jag vaknade imorse var det sånt skit väder asso, blev på dåligt humör och kände mig stressad hela morgonen. Ska sova hos nick så var tvungen att packa nattsaker, allt smink, kläder till imorgon och gymkläder. Väskan blev alldeles för tung. Sedan hade jag ingen jacka att ta på mig heller då fjällisen blir för varm och min svarta vårjacka gör så man ser så uppklädd ut ( ser ut som en kavaj se bild nedan som togs för ett år sedan prick! ) Tog en tjocktröja och så bar vi iväg, vi kom precis i tid jag och bästis. Bästis redovisade och det gick jätte bra för henne, lite fort ibörjan men that happens. Sedan var det håltimme så vi gick för att äta. Mellan klockan elva och tolv skulle alla som har ig på skolan träffa en man och prata. Vi gick dit elva men han kom försent. När han väl kom fattade jag ingenting! Han nackade om modersmål? Han var utlänning och pratade inte så bra svenska men det var nog inte bara därför då jag är blond i huvudet. Sedan läste han upp våra namn och frågade vad vi hade för modersmål. Han frågade alla utom mig. När han sa mitt namn så var det första han sa " Bongcam? Vilket land kmr de från?" Jag sa Chile och han sa inget mer, så får bara hoppas att jag inte får en spansk matte lärare då jag knappt kan spanska. Sedan var det bild, oorkade inte jobba med det jag skulle så ritade lite bara, tog bilder men glömde himla kabeln hemma ( väääldigt lack här ) så kan inte ladda upp förens imorgon.



Efter skolan mötte jag nick, vi gick hem till han och käkade nudlar.
Därefter gick vi till centrum där jag träffade charlie och gabbi, de hade köpt milkshake på BK och satt med sina glassiga solglasögon på en bänk. När jag skulle gå mot de såg jag hur en äckel gubbe glodde och spanade in dem! Jag blev ursinnig för de är bara jag som får titta på dem. När han gick förbi mig glodde han på mina bröst och jag var tvungen att kolla snett så det verkligen syndes medans charlie skrattade och skrek äckel gubbe efter honom. Jag köpte iaf lite saker. Har bilder till imorgon. Från Kicks köpte jag naglack och foundation. Skor från H&M, solglasögon och ett halsband från Ur&Penn. Är nöjd. Nick var därmot grinig hela tiden eftersom att han fick veta att han måste betala 1450 för en synundersökning och linser. Han skulle bara behövt betala 800 men undersökningen kostade visst också fast de inte så något om det? Liksom okej det klart det borde kosta men han var där för inte länge sedan så varför var han tvungen göra igen om det kostar? Blev lite sur jag med. När vi kom hem så tog jag lite bilder på saker jag köpt samt målade naglarna. Han ligger och sover nu och vi väntar på mat. Hoppas att kvällen blir lyckad, vill festa snart! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback