Walla :)

Åt nyss frukost, nicks mamma hade lagat pannkakor och någon ris/kyckling röra och jag tog röran. Det var gott. Nu städar nick och jag sitter här och väntar. Måste egentligen till centrum och byta foundationen jag köpte men vem har orken på en söndag? Och imorgon har jag ett stort samhällsprov, hur ska jag kunna göra det när jag bara gjort två av instuderingsfrågorna? Det kommer gå skiit, ååh orkar inte tänker redan nu förbereda mig för omprov. Ciao<3

image754


Namn: Johanna Isabelle Bongcam Larsson
Piercingar: Öronen och naveln
Tatueringar: Nej men ska skaffa
Längd: Runt 1,62?
Skostorlek: 36-38
Hårfärg: Färgat
Är du kär i någon: Yeeh i am
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja och nej, orkar inte gå in på detalj
Tänker du på självmord: Absolut inte din ensak
Tycker andra att du är attraktiv: Oh ja varje dag, haha
Dricker du: Ja vatten hela tiden ;d
Använder du droger: Nej
Röker du: Inte beroende
Vilket shampoo använder du: Olika, barnängen, sunsilk, elvital ^^
Vilken parfym använder du: Naomi Campbell Cat deluxe At night
Vad är du rädd för: Nästan allt haha, är lättskrämd
Gillar du att tvätta: Ehm nää
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja såklart, skit kul, fast inte Balders på Liseberg då började gråta haha!

SENASTE..
Film du hyrde: Jävlar det minns jag inte ;/
Film du köpte: Köper inte filmer men när jag var liten köpte jag Svanprinsessan (a)
Låten du lyssnade på: Andre - Supposed To Know
Låten du hade på hjärnan: Någon på Charlies mobil ush och blä
Låten du laddade ner: Nick laddar ner alla mina låtar så ;o
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Något på barnkanalen
Personen du tänkte på: Nick Börlum

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: Emot ( fast beror på )
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Teenage smoking: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..
Mat: Pappas lasange, fast tycker om mycket!
Låt: Har så många, svårt att välja
Sak att göra: MYSA, festa, kolla film, sjunga, dansa ect.
Sport: Fotboll, basket, dans
Dryck: Många
Kläder: Strumpbyxor och någon tunika
Film: Har många
Bil: Ingen aning, många snygga

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Haha årets skämt? Vem har inte
Gråtit över en flicka: Ja om kompisar räknas?
Ljugit för någon: Sånt händer
Varit i slagsmål: Ja såklart
Blivit arresterad: Nä inte direkt, nästan

ANTAL..
Gånger du varit kär: 2 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: Eh ett flertal ggr
Hjärtan brustit på grund av dej: Det vet väl inte jag :)
Tjejer du kysst: Hm, inte räknat
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hö?
Ärr du har på kroppen: Ett på ryggen, sedan massa på armarna.. typ något på handen osv

Ska bli skoj: Mysa med nickoz
Ska inte bli skoj: Prov jag ej pluggat till imorn
Sparar till: Jag kan inte spara
Väntar på: Sommaren!
Pålägg som gäller: Ost eller nutella
Dagens dryck: Läsk

SENASTE..
Bok du läste: Skolan, Bröder emellan
Personen du fick mail av: Har inte kollat
Personen du fick brev av: Halens i think
Personen du fick sms av: Paula
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För någon dag sedan
Saken du köpte: Ganska mycket

Vad har du gjort idag: Ätit frukost
Var det kul: Så kul som att äta kan va?
Hur tidigt stiger du upp: Olika hela tiden
Gillar du att slåss: Nej inte direkt
Vad ska du göra ikväll: Ingen aning
Är du seriös: Ja men är oseriöst också haha
Vad är du allergisk mot: Nada :)
Var har du ont: Över bröstet, på armen och träningsvärk i handen
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Ja
Favorit serie: Kolla bara mina andra listor -.-

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Dunno?
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Jaao
Är du glad nu: Lite kanske (a)
Var du glad igår: Blandat
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Mamma
Vad dansar du till: Beror på vad för dans
Stockholm är: naajs
Göteborg är: mindre naajs
Kan du sjunga: Enligt mig sådär, enligt andra nej och ja
Mer värt än guld: Homies and familj
Spaghetti eller makaroner: Makaroner lätt (!)
Ett land jag helst vill besöka: Thailand

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback