what should i do without u

Vaknade åtta men försov mig till nio, började tio och blev genast stressad. När jag trode att jag inte skulle hinna sa bästis att vi började kvart över så jag hann. Vi fick veta vad vi ska hålla på med enda tills sommarlovet. Vi ska göra kasper dockor för att sedan skriva manus och göra en barnfilm som de ska visa för dagisbarn. Det ska verkligen bli jätte roligt! Vi slutade bilden tidigare så klockan var väl runt elva. Nästa lektion började två så jag och malin gcik till jakan och bytte min foundation. Sedan gick vi bara omkring och måste säga att jag blir sjukt trött på alla killar i skolan. Man kan inte ens gå i urringade tröjor utan att de håller på? Först sitter en massa killar i korridoren och när jag och malin går förbi skriker de något i stil med att de ska knulla mig och mina stora tuttar? Sedan i jakan var det äckel gubbar som glodde och tillochmed sa härligt och kyss ljud? Sedan en kille som sjöng att jag var vacker som en solnedgång ( det var ju lite sött och han sjöng fint but anyway ). Aja efter skola gick jag och gymmade. Kändes superskönt. Sedan drog jag till nick och vi var bara helt slut så låg i hans säng. Drog till mig och käkade vid halv sju. Sedan blev det tv och lite ritandes inför mitt muntliga anförande imorgon. Har inte orkat skriva texten än och ska duscha nu och kvart i elva se på Lilla Al Fadji. Men får se hur det blir. Jag och malin räknade ut att det bara är nio veckor kvar innan sommarlov. Två av de veckorna är frilagde ( vilket betyder att vi bara kommer ha bild ) och en vecka är inga lektioner. Alltså 6 normala veckor till vilket nästan är en månad? Haha lycklig (a)! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback