-

Efter håret blev klart så drog jag för att möta nick. Håret blev dessutom bra för engångsskull. Var hos han ett tag bara för att sedan gå hem, sedan kom han på cykeln efter mig. Vi gjorde oss iordning direkt när vi kom hem och somnade. Idag gick jag upp halv tio. Gjorde mig iordning och vi åt frukost. Sedan drog vi till nick. Han städade nyss och nu ska vi plugga. Efter vi pluggat en stund ska vi kolla på film. Ska äta här idag. Men måste möta tony någongång idag också för att fixa paulas dricka. Vi får se hur det blir. Mest plugg idag tror jag. Måste klara matten imorgon, måste. Här kommer en bild med gamla håret och en med nya färgningen ( och nya örhängen ). Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback